SMOOTHIE OPERATOR

Man kan vel trygt si at dette er en visuell identitet som er alt annet enn anonym – og det passer utmerket, for den er nemlig akkurat like utadvent og humørfylt som kvinnen bak ruthlovesfood!

En leken og bold håndskriftfont danner basis for den visuelle identiteten, og sammen med en dristig fargepalett av sort, hvitt, knallrosa og turkis skaper den et iøynefallende uttrykk. Et dynamisk mønster tilfører en lett lekenhet som balanserer det hele.

Ruth er en selvutnevnt «foodie» som opprinnelig kommer fra Australia, men som altså har funnet veien ut hit til de forblåste holmene på Nordmørskysten. Og det er flaks for resten av oss matglade som holder til her i Kristiansund – for nå skal hun dele av sin kjærlighet til mat med oss, i form av sitt nye konsept som for tiden er under utvikling. Jeg kan ikke røpe mer riktig enda, men det jeg kan si er: gled dere!

…og følg ruthlovesfood på Facebook og Instagram for å følge med på veien fram mot lansering – watch this space!

{

Petchy really captured the spirit of ruthlovesfood with the creative and playful design of my new logo and visual identity. I just love it! There was no doubt in my mind that Petchy would be the best company to help develop my vision, for what will be the most exciting chapter of my professional life. Thank you so much for your dedication, professionalism, sense of humour and being an overall fantastic human being!

Ja! Jeg vil også ha en kick-ass identitet!

Hurra! Så kult at du er klar for å gi merkevaren din et løft! Da har jeg gode nyheter til deg: du er kommet til riktig sted. La oss ta en prat så finner vi sammen ut hvordan jeg kan hjelpe deg!