BARNAS EGEN FESTIVAL!

Jeg ♥ ildsjeler! Derfor visste jeg med én gang jeg fikk høre om planene for en barnefestival her i Kristiansund, at dette ville jeg være med på å realisere! Mitt bidrag til Drømmeland er utforming av festivalens visuelle identitet.

I denne lekne identiteten ønsket jeg å videreføre initiativtakerens opprinnelige idé om regnbuefarger – og har kombinert dem med en særegen og livlig font for å skape et uttrykk som treffer festivalens målgruppe: barn i alderen 3-12 år. Logoen har også en dekonstruert variant som kan brukes som et frittstående grafisk element. Resultatet er en fargerik og dynamisk identitet som jeg håper vil bidra til å synliggjøre festivalen!

Festivalen skal etter planen gå av stabelen 25. og 26. august 2018. I det idylliske området rundt Vanndamman er det planlagt et vell av aktiviteter: vikinglandsby, klatrepark, rebusløp, ansiktsmaling, teater, levende musikk, lesestund, «læreland» med eksperimenter… har du barn er det med andre ord bare å sette av datoene allerede!

Jeg gleder meg!

{

Enhver festival med respekt for seg selv klarer å gi et godt og helhetlig visuelt inntrykk! Slik ønsker vi at det skal være hos oss også. Tusen takk til Petchy for all vilje til å bidra til å gi oss en god og profesjonell visuell profil. Det løfter oss og bidrar til inspirasjon i det som kommer til å bli en hektisk hverdag framover.

Ja! Jeg vil også ha en kick-ass identitet!

Hurra! Så kult at du er klar for å gi merkevaren din et løft! Da har jeg gode nyheter til deg: du er kommet til riktig sted. La oss ta en prat så finner vi sammen ut hvordan jeg kan hjelpe deg!