DEN PURRRFEKTE FERIEN FOR PUS

Kofferten er pakket, pass og billetter er funnet fram, alle er veldig klare for en etterlengtet ferie… men hva med pus?!

Neida, pus trenger slett ikke klare seg hjemme alene. Pus skal nemlig også på ferie! På Averøy Kattehotell venter en rolig og koselig atmosfære med hint av natur og glade farger. En deilig katteseng, huler, klorebrett, klatrestativ, akvarium, lekemus, kvalitetsfôr, et stort uteområde,nye venner, masse kos (kosegaranti, faktisk!)… hva mer kan en katt ønske seg?

For Averøy Kattehotell har jeg utformet en spenstig visuell identitet med mye humor og særpreg. Akkurat som alle katter har sin egen personlighet, ønsket jeg å skape et brand som også har sin helt egne unike personlighet. En lun og humoristisk bruk av bilder og tekst, satt sammen med leken fargebruk og typografi, levner ingen tvil om at dette kattehotellet ikke er som alle andre kattehotell. Følelsen av trygghet og glede er gjennomgående: folk skal føle seg sikre på at deres firbeinte familiemedlem har det godt under hotelloppholdet.

En tydelig fornøyd katt utgjør hovedelementet i logoen, og brukes også som frittstående ikon og som et repeterende mønster. Fargepaletten har utspring i naturfarger som bjørk og lyng på sensommer og høst – kombinasjonen av de duse lyngfargene med en litt friskere gul som kontrast, skaper en varm og lun feelgood-stemning. Fargene gir også rom for et spennende og variert visuelt uttrykk.

Averøy Kattehotell er for øyeblikket under planlegging, stay tuned for mer info!

JA! JEG VIL OGSÅ HA EN KICK-ASS IDENTITET!

Hurra! Så kult at du er klar for å gi merkevaren din et løft! Da har jeg gode nyheter til deg: du er kommet til riktig sted. La oss ta en prat så finner vi sammen ut hvordan jeg kan hjelpe deg!